Diplomás Pályakövető Rendszer

 

DPR ALPROJEKTBEN vállalt feladatok és Team-ek kialakítása a megvalósításhoz

 

1.   Szervezeti átalakítás, szervezetfejlesztés

  •  Szervezeti hatékonyság

Átvilágítási területek meghatározása (szempontrendszer kialakítása, ez alapján kiválasztás), szervezeti átvilágítás előkészítése, helyzetértékelés; folyamatok azonosítása, folyamatok racionalizálása, szervezeti hatékonyság javítására fejlesztések meghatározása, működési modell kialakítása, célok meghatározása, visszamérések, ellenőrzések elvégzése, szervezetfejlesztés megvalósítása.

  • Vezetői kompetencia

Vezetői kompetencia mérési modell kialakítása, kompetencia mérések végzése, kompetenciák javítására fejlesztési programok kialakítása.

2.   Képzők képzése

  •  Képzők képzése

Képzők képzése pedagógiai módszertani felkészítés – tréning I.-II. A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a munkájuk során leggyakrabban alkalmazható pedagógiai eszközöket.(I. tréning 3 napos 3 csoportban, II. tréning 2 napos 3 csoportban összesen 120 fő képzése)

3.   IFT-hez kapcsolódó mérés

  •  IFT mutató

Az intézményi diplomás pályakövetés eredményeinek, valamint az intézményi VIR adatainak az intézményi döntéshozatalba és döntés előkészítésbe való beépítése, valamint a szervezeti beépülésének mérési módszertanának kidolgozása a minőségbiztosításban.

  • Munkaerő-piac

Munkaerő-piaci visszajelzések, az intézményi évenkénti rendszeres diplomás pályakövetési kutatások eredményei alapján az intézmény képzési és szolgáltatási portfóliójának fejlesztése. A strukturált információk gyűjtése az egyetemen végzettek munkaerő-piaci fogadtatásáról, a végzettek munkaerő-piaci hasznosulásáról; a modell elemeinek meghatározása a követelmények, a mérési módszertan kidolgozása.

  •  Eurostudent

DPR kérdőívek intézményi specifikálása, a DE, a centrumok és a karok kérdésblokkjainak a véglegesítése; az EUROSTUDENT kérdőív intézményi specifikálása, a DE, a centrumok és a karok kérdésblokkjainak a véglegesítése; a visszaérkező kérdőívek ellenőrzése, az adatbázisok kialakítása, ellenőrzése és tisztítása; az adatbázisok alapján a statisztikai elemzési szempontok és az elemzési keretek kialakítása; statisztikai elemzések elvégzése, alapjelentések elkészítése mindkét adatbázisban; tudományos elemzések, jelentések és beszámolók elkészítése.

 

 

Vezető: Dr. Szűcs Edit, Műszaki Kar dékánja

E-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon: +36-52-415-155 / 77731