Diplomás Pályakövető Rendszer
DPR ALPROJEKTBEN vállalt feladatok és Team-ek kialakítása a megvalósításhoz
1. Szervezeti átalakítás, szervezetfejlesztés
- Szervezeti hatékonyság
Átvilágítási területek meghatározása (szempontrendszer kialakítása, ez alapján kiválasztás), szervezeti átvilágítás előkészítése, helyzetértékelés; folyamatok azonosítása, folyamatok racionalizálása, szervezeti hatékonyság javítására fejlesztések meghatározása, működési modell kialakítása, célok meghatározása, visszamérések, ellenőrzések elvégzése, szervezetfejlesztés megvalósítása.
- Vezetői kompetencia
Vezetői kompetencia mérési modell kialakítása, kompetencia mérések végzése, kompetenciák javítására fejlesztési programok kialakítása.
2. Képzők képzése
- Képzők képzése
Képzők képzése pedagógiai módszertani felkészítés – tréning I.-II. A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a munkájuk során leggyakrabban alkalmazható pedagógiai eszközöket.(I. tréning 3 napos 3 csoportban, II. tréning 2 napos 3 csoportban összesen 120 fő képzése)
3. IFT-hez kapcsolódó mérés
- IFT mutató
Az intézményi diplomás pályakövetés eredményeinek, valamint az intézményi VIR adatainak az intézményi döntéshozatalba és döntés előkészítésbe való beépítése, valamint a szervezeti beépülésének mérési módszertanának kidolgozása a minőségbiztosításban.
- Munkaerő-piac
Munkaerő-piaci visszajelzések, az intézményi évenkénti rendszeres diplomás pályakövetési kutatások eredményei alapján az intézmény képzési és szolgáltatási portfóliójának fejlesztése. A strukturált információk gyűjtése az egyetemen végzettek munkaerő-piaci fogadtatásáról, a végzettek munkaerő-piaci hasznosulásáról; a modell elemeinek meghatározása a követelmények, a mérési módszertan kidolgozása.
- Eurostudent
DPR kérdőívek intézményi specifikálása, a DE, a centrumok és a karok kérdésblokkjainak a véglegesítése; az EUROSTUDENT kérdőív intézményi specifikálása, a DE, a centrumok és a karok kérdésblokkjainak a véglegesítése; a visszaérkező kérdőívek ellenőrzése, az adatbázisok kialakítása, ellenőrzése és tisztítása; az adatbázisok alapján a statisztikai elemzési szempontok és az elemzési keretek kialakítása; statisztikai elemzések elvégzése, alapjelentések elkészítése mindkét adatbázisban; tudományos elemzések, jelentések és beszámolók elkészítése.
Vezető: Dr. Szűcs Edit, Műszaki Kar dékánja
Telefon: +36-52-415-155 / 77731